Pagina's

Pagina's

zaterdag 20 januari 2018

Felicitatie


Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Dit keer met het thema: Bloemen.

Iedere 15e van de maand start een nieuwe challenge in de Facebookgroep. Dit is een andere challenge dan de maandelijkse blog-challenge, die elke 1e van de maand op dit blog van AnMaCreatief van start gaat. Je kunt dus iedere maand aan 2 verschillende challenges meedoen, hoe leuk is dat!

En je kunt ook nog eens een superleuke prijs winnen, dit keer deze mooie snij- en embossing stans Romantic Summer, nr 10, van Studio Light.

Studio Light cutting & embossing stencil-Romantic Summer/Nr. 10

Ik ben begonnen met het stencil Pentagon van DDBD te tekenen op en te knippen uit linnenkarton. De randen zette ik aan met Elderberry. De volgende lagen komen uit het DP Lavender van Joy! De afbeelding komt uit de knipvellenset Season's Greetings van Joy! De bloementoef bestaat uit de stans Blad (vintage flourishes) uit de 6003-serie van Joy! en verschillende sweetheart blossoms. Het  blad bewerkte ik met Bamboo Leaves.
De vlinder gebruikte ik voor het eerst, en wat kun je daar mooi mee 'spelen'. Ik heb de vlinder in verschillende kleuren inkt gestempeld, was wel even uitproberen, maar ik vind het resultaat best mooi. De gebruikte kleuren van donker naar licht: Elderberry, Sweet Plum en Lulu Lavender.
Tenslotte nog de tekst gefeliciteerd in 2 kleuren, een stans van Precious Marieke en nog wat parels van Nuvo in de kleur Crushed Grape.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.

Geniet van je dag!

Challenges:
CCC Digi Creations - #88 Anything Goes
The Corrosive Challenge - #1 Anything Goes
Create and Inspire - #70
Allsorts Challenge - Week 451, Butterflies

..... en toen zag ik dat ik één van de 2 random winners ben bij The Crafter's Cafe met dit kaartje, vind ik niet erg, haha....



groetjes, Ellen

7 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi dit lavendelkaartje. X

Margreet zei

Ook hier vind ik hem nog steeds mooi en ruik ik de lavendel en waan me in Frankrijk op vakantie....
Proficiat met je winnende kaartje...altijd leuk, toch?
Fijn weekend!
xxx Margreet

Wendy Koorevaar zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart Ellen, helemaal leuk! Ook je kaart is een plaatje, prachtig met de lavendel...

Liefs
Wendy

Wendy L zei

Beautiful butterfly on you wonderfully designed card, thanks for joining us at Allsorts, xxxx

Mummylade zei

Lovely project! Thank you so much for entering our challenge at Allsorts this week.

crafty-stamper zei

Love the shape and lavender topper---Thank you for joining us at Create and Inspire
Carol DT x

anaisa.31 zei

What a beautiful card!! Thanks for joining us!
Ana Isabel Dt Coordinator at Corrosive Challenge blog