Pagina's

Pagina's

maandag 9 oktober 2017

CCH #259 - Halloween


De  nieuwe challenge bij The Crazy Challenge is weer gestart: Halloween.
Sponsor dit keer voor de prijs van de random winnaar is The Paper Shelter. Ook kiezen we weer een top 3 uit de inzendingen, je mag dan de volgende maand gastdesigner zijn.

The new challenge at 
The Crazy Challenge has begun: Halloween.
We are sponsored by 
The Paper Shelter. The top 3 will be invited to be our guestdesigner next month.


Voor mijn kaart koos ik de digi Too Cute to Spook en kleurde met flexmarkers. Het DP en de tekst vond ik online bij The Craft Blog
 
On my card I used the digi 
Too Cute to Spook and coloured with flexmarkers. I found the DP and sentiment online at The Craft Blog
 
Wie weet zie ik je inzending bij The Crazy Challenge! 
Hope to see your creation at The Crazy Challenge!

Challenges: 
Cheerful Sketches - challenge oktober

groetjes, Ellen


8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje een mooie kaart Ellen

gr karin

Rosina zei

Heel leuk dit halloweenkaartje Ellen.. een heel mooi uitgewerkte sketch
bedankt dat je meedoet met de challenge

groetjes en een fijne dinsdag
Rosina
DT Cheerful Sketches

Joanne kramer zei

Leuke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Donna Ellis zei

Aw, Ellen, your little Halloween kitty is so sweet! I love the pastel colors you have chosen, and the wonderful pops of black and orange. Darling! Thanks for having me guest design with you this month! hugs, de {Creative Smiles}

Creaine zei

Mooi gedaan. Je hebt de layout mooi gebruikt.
gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful. Succes.
groetjes Ine DT

Wilma de Korte zei

Haha, jij hebt ook geen standaard Halloween kaart, hoor :)
Ik heb er echt niets mee, maar ja...als je meedoet met een bloghop....

Margreet zei

Wat een leuke Halloweenkaart heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt Ellen...bedankt!
xxx Margreet

Helen zei

wat een schattie