Pagina's

Pagina's

dinsdag 15 augustus 2017

So Sweet...



Vandaag start op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief. Dit keer met het thema 'baby'. 

Iedere 15e van de maand zal er een nieuwe challenge in de Facebookgroep zijn. Dit is een andere challenge dan de maandelijkse blog-challenge, die elke 1e van de maand op dit blog van AnMaCreatief van start gaat. Je kunt dus iedere maand aan 2 verschillende challenges meedoen, hoe leuk is dat!
En je kunt ook nog eens een superleuke prijs winnen, dit keer deze mooie stans van Studio Light, Romantic Summer/Nr. 10:

foto van Anne-Marije Poppen.

Voor mijn kaartje heb ik als basis gekozen voor het stencil Label van DDBD. Nadat ik het heb getekend op en geknipt uit linnenkarton, heb ik langs de randen inkt aangebracht in de kleur Lulu Lavender. Een schattig baby'tje mag bij dit thema natuurlijk niet ontbreken. Op mijn kaart zie je een afbeelding uit het knipvel Vintage/Babies van Nellie Snellen. Het DP Back to Basics, Pretty in Pink van Dovecraft past er goed bij. Ook het houten frame komt uit deze serie. In het frame een tekst uit het stansvel Baby van DDBD.
Onder het plaatje een stukje crispy lint in de kleur Ivory. Op het blad uit de embossingfolder en stansset Leaves van MD, zie je verschillende bloemetjes: sweetheart blossom en een roosje.
Tenslotte nog wat extra tekst toegevoegd. So Sweet is samengesteld uit het Uppercase Alphabet van CraftEmotions en Decorette, nr. 20, van Crealies. De letters nog wat sprekender gemaakt met Rose Bud.


Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.

Geniet van je dag!

Challenges:
Crafty Calender Challenge - Shaped Card

groetjes, Ellen

7 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een beauty van een babykaart, Ellen!
Leuke spulletjes heb je gebruikt!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

heel lief en een mooi model Ellen
Gr Karin

Scraptastisch zei

Dat lieve babytje is lekker in dromenland Ellen!
Schattig geheel is het geworden!
xx Gerie

Corrie zei

Ach wat een lieffie van een kaart Ellen, ook zo lief met de kleine bloemetjes.
Lieve groetjes,Corrie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Schattig plaatje ook. Mooi het stansvel van de baby tekst.

Groetjes, Astrid.

Wendy Koorevaar zei

Ahh gossie wat een schattig kaartje en dat babytje is ook zo zoet! Ik vind het een prachtkaart Ellen!

Liefs,
Wendy

Beverley zei

Gorgeous card, I love the layout. Thanks for joining in this months 'Shaped Cards' challenge over at Crafty Calendar.
Hugs
Bev x