Pagina's

Pagina's

woensdag 1 maart 2017

AnMaCreatief - challenge 66 - Bingo


Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief en dit keer hebben we een bingokaart aan de hand waarvan je je creatie kunt maken.

foto van Anne-Marije Poppen.

De afgelopen maand  hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.
Voor de randomwinnaar ligt een prachtige prijs klaar:deze fraaie Endless Background van Joy!

foto van Anne-Marije Poppen.

Van de bingokaart heb ik gekozen voor het rijtje knopen-bruin-bloemen.
De envelop maakte ik met een stencil van DDBD, Scallop 1. De basis haalde ik uit linnenkarton. Langs de randen wat Distress Ink aangebracht in de kleur Vintage Photo. Voor de volgende laag gebruikte ik het DP Wild at Heart van First Edition, echt geweldig mooi papier.
Op de foto hierboven zie je de sluiting van de envelop. Hiervoor heb ik de grote uil uit de stempelset Little Friends van Viva Decor gebruikt. De uil gestempeld met Rich Cocoa en ingekleurd met derwents. Op de verpakking van de stans Klimop van Joy! staat weliswaar autumn, maar ik gebruik 'm het hele jaar. Ik heb de klimop in 3 stukjes geknipt en 2 ervan op de envelop geplakt met rechts een aantal bloemetjes uit verschillende sets sweetheart blossom. Linksboven een hartvormig mintkleurig knoopje


Bij het openen van de envelop zie je de klimop weer terug, nu in zijn geheel. De nerven heb ik iets aangezet met Bamboo Leaves. En nog wat bloemetjes, dit keer met de stansjes van de creatable flowerset van MD. In het hart van de bloem een knoopje uit de serie Curiosity Corner van Dovecraft.


Een kaart mag natuurlijk niet ontbreken. Erop de vos uit de stempelset Little Friends van Viva Decor, gestempeld met Rich Cocoa en ingekleurd met derwents. De klimop herken je inmiddels wel. Erop plakte ik her en der bloemetjes uit de tuinset van Joy! Ook de tekststempel uit de set Buttons is er eentje van Joy!


En dan de eigenlijke voorkant van de envelop. Ik plakte er een kader op, gemaakt met een stempel van Kars en de tekst 'voor jou' waarvoor ik de stans Uppercase Alphabet van CraftEmotions gebruikte.

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!

Tot de volgende keer!

Challenges:
Creative Sketchy Girls - #9 gebruik stansen

groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een gave envelop, Ellen....en niet te vergeten de kaart...die is ook heel erg leuk!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een hele mooie envelop binnen en buitenkant Ellen
Gr Karin

Rosina zei

Een schiterende envelop is dit geworden Ellen...ook het kaartje erin is prachtig!!

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

mooie kaart Ellen!
Fijn dat je van de partij was bij onze challenge. Hopelijk bij de volgende ook weer?!
Nancy
DT CSG