Pagina's

Pagina's

maandag 9 januari 2017

CCH #239 - Three of a kind


De  nieuwe challenge bij The Crazy Challenge is weer gestart: Three of a kind.
Sponsor dit keer voor de prijs van de random winnaar is The Paper Shelter. Ook kiezen we weer een top 3 uit de inzendingen, je mag dan de volgende maand gastdesigner zijn.

The new challenge at 
The Crazy Challenge has begun: Three of a kind.
We are sponsored by The Paper Shelter
The top 3 will be invited to be our guestdesigner next month.


Voor mijn kaart koos ik de digi You're my Cuppy Cake en kleurde met derwents.
Je ziet 3 ballonnen, 3 vlaggetjes voor de slinger, 3 parels en 3 cupcakes, dus dat lijkt me wel passen bij het thema :)
 
On my card I used the digi 
You're my Cuppy Cake and coloured with my derwents. You see 3 balloons, 3 little flags, 3 pearls and 3 cupcakes, so that should be enough for this theme.
 
Wie weet zie ik je inzending bij The Crazy Challenge! 
Hope to see your creation at The Crazy Challenge!

Challenges:
The Paper Shelter - Christmas Break Challenge - AG

groetjes, Ellen


3 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een leuke afdruk Ellen, mooi gekleurd en ik zie ook goed de three of a kind.
Je kaart is weer een topper hoor.
Lieve groetjes,Corrie

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart met zo'n lieve snuit erop Ellen

gr karin

Wendy Koorevaar zei

Je hebt je kaart goed afgestemd op het thema Ellen. Ik vind het echt een schatje. Mooie zachte kleuren en een heerlijk zoet afdrukje, ik hou ervan!!

Liefs,
Wendy