Pagina's

Pagina's

dinsdag 11 oktober 2016

CCH #233 - Use the colour red

De nieuwe challenge bij The Crazy Challenge is weer gestart: Use the colour red.
Sponsor dit keer voor de prijs van de random winnaar is 
Fred She Said Designs. Ook kiezen we weer een top 3 uit de inzendingen, je mag dan de volgende maand gastdesigner zijn.

The new challenge at 
The Crazy Challenge has begun: Use the colour red.
We are sponsored by 
Fred She Said Designs. The top 3 will be invited to be our guestdesigner next month.



Voor mijn kaart koos ik de digi Open Poppy en heb weer eens gekleurd met flexmarkers. Het DP won ik een keer bij een challenge van A Bit More Time to Craft.
 
On my card I used the digi Open Poppy and coloured it with flexmarkers. I won the DP at a challenge from A Bit More Time to Craft.

 
Wie weet zie ik je inzending bij The Crazy Challenge! 

Hope to see your creation at The Crazy Challenge!

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Corrie zei

De kleuren spatten van het scherm Ellen, wat een mooi kaart heb je gemaakt,leuke digi, mooi gekleurd.
Lieve groetjes,Corrie

Wendy Koorevaar zei

Wat een pracht van een kaart Ellen! De rode kleur doet het heel goed op je kaart en het modelletje is ook super leuk.
Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog en geniet lekker van je weekend!

Liefs,
Wendy

Bernadet zei

Wat een leuke kaart is dit Ellen.