Pagina's

Pagina's

vrijdag 1 juli 2016

AnMaCreatief - challenge 58 - Zomer


Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief en dit keer hebben we als thema: Zomer!

De afgelopen maand  hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.
Voor de randomwinnaar ligt een prachtige prijs klaar:deze prachtige pasfotolijst van Joy!



Voor mijn zomerse kaart heb ik als basis het stencil Flower 4 petals van DDBD gebruikt en eerst twee keer uit linnenkarton geknipt. Vervolgens het model nog een keer uit verschillende vellen van het mooie papierblok Celebrations van MD gehaald.
Het zomerse plaatje komt uit de mini paperpack Summer Lovin van Joy! Ik heb met de distresser de randen bewerkt en er een filigraan hoekje op geplakt. Onder het plaatje loopt een strookje beige crispy lint.

De gele bloemen heb ik gemaakt met de stans Flowers van Joy! De randen heb ik lichtjes met de kleuren Bamboo Leaves en Cantaloupe beïnkt. Bovenop een koper bloemetje en onder de drie bloemen bladeren uit een stans van Joy! Ook hier wat Bamboo Leaves gebruikt.
De tekst Beautiful Season stempelde ik met Rich Cocoa op een stukje DP dat ik stanste uit een label van Crealies. Op het hoekje wat sweetheart blossom bloemetjes.

Met twine een eigen embellishment gemaakt en nog wat houten vlindertjes en pareltjes om het geheel af te maken.

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!



Tot de volgende keer!

Challenges:
KIC - #88 Bingo (embellishment, plaatje, vlinders)
Creative Craft Cottage - #66 Layer It Up
Deep Ocean Challenge - #132 Colors of Summer

groetjes, Ellen

9 opmerkingen:

Margreet zei

Heel mooi gemaakt Ellen....zo'n lekker zomerse uitstraling (en dat kunnen we goed gebruiken met dit trieste weer!).
Fijn weekend!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een prachtig zomers kaartje Ellen
Gr Karin

Adriana zei

Supergaaf die bloemen bij het plaatje! En zomers is ie zeker!
Liefs adriana

Corrie zei

Mooi model Ellen, een prachtige kaart heb je gemaakt.
Nu hier nog de zoner.
Lieve groetjes,Corrie

patricia's scrapfun zei

Wat een leuke kaart ellen ! Gezellig dat je mee doet aan de KIC bingo groetjes patricia

patricia's scrapfun zei

Wat een leuke kaart ellen ! Gezellig dat je mee doet aan de KIC bingo groetjes patricia

As.I.Do.Rodos. zei

Beautiful card and flowers . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
My Blog As I do Rodos

yvon zei

Heerlijk zomers kaartje.
Lieve groetjes, Yvon

Desire Fourie zei

This is gorgeous Ellen. Loving the shape and hint of old world here and also the precious photo.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}