Pagina's

Pagina's

vrijdag 1 januari 2016

AnMaCreatief - challenge 52 - Bloemen


Allereerst wens ik iedereen een fantastisch mooi en creatief 2016!
Bij AnMaCreatief beginnen we het jaar gewoon weer zoals elke maand: met een nieuwe challenge! Dit keer is het thema Bloemen.

Ook afgelopen maand hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.

De prijs voor deze maand is deze mooie Creatable van Marianne Design: Petra's Large Corner.


De stempel Sweetheart van ScrapBerry's vind ik erg mooi en geschikt voor vele doeleinden. Het viel alleen niet mee om de bloemen echt goed afgedrukt te krijgen. Tig pogingen en dit was nog de beste, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden.
Zoals jullie wel van mij gewend zijn inmiddels, heb ik gekleurd met derwents.
De materialen die ik verder heb gebruikt zet ik even voor je op een rijtje:

Linnenkarton van CraftEmotions - Antiek Grijs
DP van First Edition - Botanical Notes
Vivant Crispy Lint - beige
Distress inkt - Old Paper (langs de randen)
Memento Inkt - Rich Cocoa
Distresser


Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!

Tot de volgende keer!

groetjes, Ellen


4 opmerkingen:

Margreet zei

Allereerst hier ook nog de allerbeste wensen voor 2016, Ellen!
Ik snap niet goed waarom je niet tevreden bent over de stempelafdruk, want ik vind dat hij prachtig is ingekleurd en dat je er een schitterend kaartje mee hebt gemaakt!
xxx Margreet

Corrie zei

Hallo Ellen
Wat een prachtige kaart zie ik hier, je kleurwerk is prachtig, daar ben je wel een tijdje zoet mee geweest.
Het resultaat is mooi hoor.
Een mooi creatief 2016
Lieve groetjes,Corrie

Marijke zei

Ellen jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Je kaartje is vrolijk met de vele bloemen!Leuk thema!

Groetjes,
Marijke

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ellen!

Een heel gelukkig en gezond 2016 voor jou en je familie!

Wat een mooi kaartje laat je ons weer zien Prachtig deze zachte kleuren, geeft een romantische uitstraling aan de kaart.

liefs,
Wendy