Pagina's

Pagina's

donderdag 12 november 2015

Autumn dreams



Ik ben weer een keer aan de slag gegaan met het melkpak van Dutch Doobadoo. Zo leuk om te doen!
Ik heb alle zijden beplakt met het mooie herfstpapier van CraftEmotions: Autumn Woods. En dan komt het leukste maar soms ook lastigste deel, het verder verfraaien van de verpakking. Ik ben niet van al te veel tierelantijnen en bovendien is het DP al aardig druk, dus ik heb mezelf ingehouden.

Ik laat je per kant zien wat ik aan materialen heb gebruikt.


Het
label van Crealies vond ik wel een leuke toevoeging. Ik gebruikte hiervoor kraftpapier van Joy! De label heb ik bewerkt met distress inkt Vintage Photo (ik liet de label in de stans zitten). De tekst uit de set Autumn Woods/Pumpkin, Apple, Pear, stempelde ik met embossing inkt en heb ik afgewerkt met embossingpoeder Copper. De paddenstoel komt uit de stansset Leaves, Mushroom van CraftEmotions uit de serie Autumn Woods.
Verder zie je hier koijntjes en een grasstrookje uit het stansvel Forest Animals van Dutch Doobadoo.


Blaadjes uit de stansset Leaves, Mushroom van CraftEmotions.


Paddenstoel en blaadjes uit de stansset Leaves, Mushroom van CraftEmotions;
Boom uit de stansvel Forest Animals van Dutch Doobadoo;
Bewerkt met distress inkt Vintage PhotoTattered Rose en Crushed Olive;
Blad, creatable van MD;
Aster - olijfgroen;
Bloemetjes uit de mix set sweetheart blossom brown & white;

De gaatjes heb ik afgewerkt met stansjes van Versiering Labels & Tags van Crealies.


Houten figuurtjes van CraftEmotions - Winter Woods;
Blad uit stans Leaves van MD;
Bewerkt met distress inkt Vintage Photo en Crushed Olive.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Challenges:
Sweet Stampin' - Autumn Leaves

Knutsels en Kadootjes - #29 Alles behalve rechthoeking of vierkant

groetjes, Ellen

8 opmerkingen:

Wendy Koorevaar zei

Jeetje wat een super gave creatie Ellen! Ik ben helemaal weg van dit prachtige papier en zo schattig ook die tag er aan. Heel mooi gemaakt!

Liefs,
Wendy

Adriana zei

O, wat een mooi doosje! Super met dat mooie papier, past perfect zo. Het label is ook heel mooi! Inspirerende creatie.
Liefs Adriana

Corrie zei

Wat mooi gemaakt Ellen, heerlijk in de herfstsfeer, mooie papiertjes en prachtige accenten.
Lieve groetjes,Corrie

Monique zei

Superleuk melkpakjes. Heel mooi versierd. Maar het papier behoeft ook niet zoveel frutseltjes.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Maarit at Violets Corner zei

Wow, this is so beautiful, stunning colours and detailing. Thank you so much for sharing your talent with Sweet Stampin', hope you can join our new challenge tomorrow.

Love and hugs
Maarit

Margreet zei

Wat een gaaf doosje heb je gemaakt Ellen...prachtig papier en leuke details...helemaal super!
xxx Margreet

Just me... zei

Wat gaaf! Hij blijft leuk om te maken hè het melkpakje.. Ik heb hem ook al verschillende keren gemaakt.

Liefs,
Diana
xxx

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie herfstpakje heb je gemaakt in mooie warme tinten. Leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.