Pagina's

Pagina's

donderdag 1 oktober 2015

AnMaCreatief - challenge 49 - Herfst


Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief en dit keer willen we graag een herfstkaart zien.
De afgelopen maand hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.

De prijs voor deze maand is deze leuke collectable van Marianne Design: School Slate.




Voor mijn herfstkaart heb ik de vorm van een blad gekozen: van internet geplukt, maar nog makkelijk is het natuurlijk om een mdf-blad van DDBD te gebruiken, maar die was ff niet in de beurt. Ik heb het blad op kraftpapier van Joy! overgetrokken en uitgeknipt.
Vervolgens kon het leuke werk beginnen: het opleuken van de kaart.
Ik heb hiervoor de volgende materialen uit de webshop van AnMaCreatief gebruikt: 
- DP - Autumn Woods van Craft Emotions
Stempelset Pumpkin, Apple, Pear van Craft Emotions uit       de serie Autumn Woods
Houten figuur Winter Woods van Craft Emotions
- Craftable herfstbladeren van MD
- Stans uit de stans- & embossingfolder Leaves van MD
- Vogeltje en kooitje van de creatable Grass van MD
- Label en versiering label van Crealies
- twine
- Roosjes
- Distress inkt Worn Lipstick en Vintage Photo
- Memento Rich Cocoa
- Derwentpotloden

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag  te gaan. Ik ben benieuwd!

Tot de volgende keer!

Challenges: 
Papertake Weekly - Take Your Pick - colour theme, autumn
Deep Ocean Challenge - #113 Autumn

groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een origineel idee om een blad als achtergrond te gebruiken voor je prachtige herfstkaartje!
xxx Margreet

Sarah zei

Jij maakte ook een mooi herfstkaartje !
Bedankt voor je bezoekje . Liefs ☆ Sarah ☆