Pagina's

Pagina's

zondag 8 december 2013

snel tussendoortje....

Binnenkort word ik weer een jaartje wijzer en is het tijd voor een feestje. Ik maakte afgelopen week even snel, want weinig tijd, deze kaartjes. DP van Action, het frame is een stempel van Kars en de tekst heb ik gestempeld met mijn nieuw aangeschafte alfabet van Joy! crafts. Ik heb voor de tekst eerst embossing inkt gebruikt en vervolgens distress inkt voor het kleurtje. Clear embossingpoeder  en de tool erover en voilĂ ! De glimmer zie je op de foto niet echt...

Morgen mijn kaart voor de nieuwe challenge bij The Crazy Challenge, dus ik zeg: tot morgen en een gezellige zondag!

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een superleuke uitnodigingen heb je voor je verjaardag gemaakt Ellen, leuk.
Liefs van Anita

Tinie zei

Zo'n uitnodiging is toch helemaal geweldig om te mogen ontvangen, ook schitterend van kleur!!!

Groetjes Tinie

yvon zei

Leuke uitnodigingen zijn dat zeg en ik weet denk ik wel voor welke leeftijd, maar dat ga ik hier niet zeggen. Hahahaha
Groetjes, Yvon