Pagina's

Pagina's

zondag 10 maart 2013

Hugs & Kisses


 
Wat een heerlijk weer is het dit weekeinde...... om te freubelen dan, want verder is er natuurlijk weinig lol aan te beleven. Ik wil lente!!!

Ik heb deze Tilda met distressinkt gekleurd en ook op de randen van het papier, de witte bloem en het kant heb ik mij met deze inkt uitgeleefd. Ik heb wat zitten bladeren in een Magnolia Ink Magazine voor wat inspiratie en zag dat bij verschillende kaarten een tag werd gebruikt, vandaar ook bij mijn kaart een tag (die ik tot nu toe veel te weinig gebruik).

This weekend is perfect for making a card, not much fun outside: I want spring!
I've been colouring Tilda with distressink. Also the DP, the white flower and lace are treated with ink.
I've been looking in a Magnolia Ink Magazine for some inspiration and that's why I used a tag on my card.

Challenges:
You, Me and Magnolia - #9 Happy Birthday
Time for Magnolia - #5 Happy Birthday: bloemen, swirls, kant/lint

Ik wens jullie alvast een leuke, gezellige, niet al te koude week toe!
Have a lovely - not too cold -week!

groetjes, Ellen

9 opmerkingen:

Maris zei

leuke kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Marijke zei

Het was perfect weer om te freubelen en dat heb ik maar gedaan! Maar ik wil ook lente!! Lief kaartje en leuk de tag erbij! Jij ook een fijne week en hopelijk komt het zonnetje weer heel snel terug.

Groetjes,
Marijke

Crealin zei

Hoi Ellen,

wat een lief kaartje en zo mooi ingekleurd met distress.

Liefs,

Lins

Sandra zei

Mooie kaart geworden!! En wat netjes ingekleurd met distress-inkt; dat lukt mij nog steeds niet......
En ook ik hoop, dat de lente spoedig hier is.

Tinie zei

Kon je niet buiten zitten:) Wat laat je weer een schattig kaartje zien, prachtig van kleur ook!!!

Groetjes Tinie

Yvonne Rijk zei

Mooi gedaan, Ellen. Ik heb het inkleuren met distressinkt nog steeds niet onder de knie maar het effect is zo mooi. Op de een of andere manier gebruik ik te veel water. De uitwerking is ook leuk en de tag maakt het af. Zelf heb ik er ook verschillende maar op een of andere manier gebruik ik ze ook veel te weinig. Jou kaart is in ieder geval mooi geworden. Groet van Yvonne.

Chantal zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ellen! En supermooi gekleurd! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

Helen zei

wat een prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd. Helemaal toppie weer. Lieve groetjes, Helen

Frouwke zei

Wat een lief kaartje,
grts
frouwke