Pagina's

Pagina's

maandag 26 november 2012

CCH #133 Autumn colours

Maandag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij The Crazy Challenge. We zitten er middenin, dus het thema voor de komende weken is wel op zijn plaats: herfstkleuren.
 
Monday, so it's time for the new challenge at The Crazy Challenge. As we are in the middle of it, the theme this fortnight suits very well: autumn colours.
 
We hebben 2 sponsors: Smeared Ink en Sassy Studio Design. Smeared Ink stelt maar liefst $15 beschikbaar voor digi's. Geweldig toch? Bij Sassy Studios Design mag je 4 digi's uitzoeken, ook niet verkeerd lijkt me zo. 

Photobucket

This time our sponsors are Smeared Ink en Sassy Studio Design. Smeared Ink will give $15 digi shopping and at Sassy Studios Design the lucky winner gets to choose 4 digi's.
 

 
Voor mijn kaart heb ik een digi van Sassy Studio Designs gebruikt , herfst-DP New Leaf van First Edition, mal van Joy! Crafts voor de bloem, mal van MD voor het blad, oranje bloem en knopen van AnMaCreatief en de tekst is van Femke.
Misschien nog een tip, mocht je dit nog niet doen, maar als ik meerdere lagen DP op elkaar gebruik, zoals bij deze kaart, stans ik altijd uit het niet zichtbare gedeelte nog een vorm voor later gebruik. Bijkomend voordeel is dat je kaart ook wat lichter is, scheelt misschien toch weer een postzegel :)
 
Challenges:
Cute Card Thursday - #244 Girls Only!
Divas by Design - #62 Use 2 or more patterned papers
 
Veel plezier deze week! Have a lovely week!
 
groetjes, Ellen
 

8 opmerkingen:

Marijke zei

Mooi herfstkaartje, heel toepasselijk voor deze tijd van het jaar. Bedankt voor je tip, idd worden de kaarten soms erg zwaar door de verschillende lagen.

groetjes, Marijke

Corrie zei

Ik vind deze kaart weer geweldig Ellen, de kleuren zijn prachtig de stempel is héél leuk,de knoopjes ook en de tekst maar al te waar.
lieve groetjes Corrie

Wendy zei

Gorgeous card, love the fab image and papers....Thanks for joining us at Divas by Design this week.
Wendy xx

Suzan L zei

Hi Ellen, your card is just darling! I love all the layers of beautiful design papers and the wonderful embellishments! Have a wonderful week!
Hugs,
Suzan

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtig herfstkaartje! Mooie kleuren heb je gebruikt en de tag is zo leuk!
Bedankt voor de tip van de lagen, scheelt toch weer in gewicht.

Liefs,
Wendy

Tinie zei

Die kleuren zijn toch geweldig!!! super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Helen zei

Hoi hoi, deze had ik even gemist (beetje druk zowel thuis als op het werk). Wat een leukerd weer. Dat DP is ook weer zoooo mooi. Bedankt voor je tip; vergeet het meestal en dan zijn mijn kaarten net 1-2 gram te zwaar. Zal een notitie boven mijn burootje hangen ;-). Lieve groetjes, Helen