Pagina's

Pagina's

zaterdag 21 april 2012

Home Tweet home....

Deze digi met tekst van Doodle Pantry past natuurlijk helemaal in het plaatje van de laatste challenge bij Mi CAS es su CAS: knipoog naar dieren. Oké, ik heb de tekst niet zelf verzonnen, dus origineel uit de hoek komen doe ik niet, maar leuk is ie wel.
Gekleurd met Derwents, rand langs distresser gehaald en beïnkt met Shabby Shutters.

This digi and words of Doodle Pantry fits totally with the latest challenge of Mi CAS es su CAS: wink to animals. I didn't make up the words myself, so I'm not that original, but its a nice one.
Coloured with Derwents, distressed the borders and inked with Shabby Shutters.


De kaart post ik ook bij Digital Tuesday: #156 Distressed en natuurlijk bij Jolanda's mini challenge #4: Liefde is .... Home Sweet Home.

En vandaag heeft onze dochter haar hamster Pablo (prachtige naam niet?) opgehaald. Het beestje is op het moment druk zijn kooi aan het verkennen en Floor zit er met haar neus bovenop. Schetig beestje.

Today our daughter has collected her hamster Pablo (lovely name isn't it?) today. He is very busy exploring his cage and Floor is watching him all the time. It's a lovely small creature.


Tot de volgende kaart!
Till next card!

groetjes, Ellen

13 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een prachtige kaart, met geweldige details, ik hou hier van!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

Gezellig dat je weer van de partij bent Ellen bij mijn mini-challenge Liefde is...wat een super leuke digi met tekst is dit en deze past natuurlijk perfect bij mijn thema:0)
Ik vind je kaart enig! precies goed, want de digi is al vrij groot dus teveel frutsels zou niet mooi zijn!
fijn weekend en suc6 met de hamster!
grtz Jolanda

Marianne zei

Ik vind je kaartje heel mooi geworden Ellen.
liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen.

Liefs Riet.xx

greet zei

Wat een superleuke kaart Ellen!

Groetjes Greet

carla zei

Wat een schattige stempel.
Een superleuk kaartje en prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Corrie zei

Mooie kaart Ellen hele leuke details en succes met de hamster leuk voor je dochter groetjes Corrie

Delia zei

Leuk kaartje!Bedankt voor het meedoen met MCSC!

Ellen zei

Leuke kaart Ellen en een super leuke afbeelding bij de tekst!
Groetjes Ellen

Mieke zei

Leuke digi, grappig kaartje. Dank je wel voor je deelname bij MCSC!

Christine zei

Ik vind ze héél geslaagd! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
Liefs
Christine

Helen zei

je kaartje is een leukerd en Pablo is een schatje. Kom nog uitgebreider bij je terug, want ik kan je niet bijhouden op dit moment. Liefs, Helen

Angélique zei

Erg leuk kaartje! :)
Bedankt voor het meedoen met MCSC! :)
Zaterdag komt er weer een nieuwe challenge online... hopelijk zien we je dan weer terug :)

*hugs*
Angélique