Pagina's

Pagina's

vrijdag 4 november 2011

kerstlabel

Net even anders, een label, dan een 'gewone' kaart. Dus ben ik de uitdaging aangegaan om er eentje te maken voor de challenge bij het Forever Friends blog.
En neem maar van mij aan: het heeft veel, echt heel veel, 'bloed, zweet en tranen' gekost. Hemeltjelief wat had ik totaal geen inspiratie zeg! Of ik maak het mijzelf te moeilijk, dat kan ook ☺! Na tig varianten is dit het resultaat. Ik zie zelf het leuke er inmiddels niet meer van en kan niet eens zeggen of ik wel of niet tevreden ben.


Ik heb de stempel ingekleurd met Derwents, papier van MD gebruikt, kant, lint, een bloemetje van AnMaCreatief (gisteren mijn bestelling ontvangen en o wat zijn de bloemetjes mooi!). Het papier gescheurd en/of langs de distresser gehaald en afgewerkt met inkt 'Old Paper' en nog een rand van stiksteekjes gemaakt. De kerstwens is ook van FF.

Challenges:
Forever Friends: #5 Label
Anything Goes: #3 Stitches
Totally Paper Crafts: #91 Stitch it


Met frisse moed stort ik mij weer op mijn volgende creatie!

groetjes, Ellen

16 opmerkingen:

Jolanda zei

hoi Ellen,
dat hebben we allemaal wel eens hoor, je blijft maar schuiven, veranderen en op het laatst weet je het helemaal niet meer...ik leg het dan opzij en ga de volgende dag verder! Meestal komt de inspiratie dan terug :0)...
Ik vind je kerstlabel heel leuk geworden!! Soms wil je het idd te goed doen en dan lukt het net niet!
grtz Jolanda
grtz Jolanda

Tinie zei

Ik vind het eigenlijk nog mooier om een label dan een kaart te ontvangen, deze kun je ook in de boom hangen, hij is super!!!

Groetjes Tinie

Elise zei

Wat een prachtig kerstlabel heb je gemaakt! Hij is erg mooi geworden!
Leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends!
Groetjes Elise

Wendy Koorevaar zei

Nou meid, al je werk is de moeite waard geweest hoor. Het is een hele gave tag geworden!
Ik ken dat hoor, soms ben je uren aan het schuiven....pff. En dan zie je het niet meer. Ik leg het dan vaak weg en kijk er de volgende dag naar. Vaak kom ik dan weer op hele ander ideetjes.

Fijn weekend!

Groetjes,
Wendy

yvon zei

Je hebt goed je best gedaan hoor, vind hem schitterend. Soms zit ik echt de hele dag met 1 kaartje voor me en maar schuiven. Aan het einde van de dag vragen ze dan aan me: en mam, wat heb jij vandaag gedaan.... och, eigenlijk niets. Ik hoop dat ik dit weekend weer een beetje aan het kaartjes maken toekomen, heb er echt weer zin in met wat nieuwe spulletjes. Heb weer vanalles in mijn hoofd, maar of het eruit komt???
Fijn weekend.
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Hihi, wat een verhaal over het tot stand komen van je label!! Maar goed gelukt hoor, lekker veel op te zien, en mooi het stikrandje. Heel herkenbaar dat geschuif en zo, soms doe ik wel 2 dagen over een kaart/label.
Groetjes, Marijke en Chantal

Stressed Stamper zei

Great stitching - I can't sew in a straight line
- Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week - Good Luck
Sarah x

Helen zei

Ha die Ellen, wat een mooie tag heb je gemaakt (die bloed, zweet en tranen zie ik er niet aan af, maar weet wat je bedoelt) Ik heb nog niet de moed gehad om er aan te beginnen. Succes met de challenge. Liefs en fijn weekend.

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Ellen.

Liefs Riet.

Wilma zei

Nou, hij is helemaal leuk hoor!
Ik ben ook niet zo'n labelmaker en kies meestal voor een vierkante kaart (lekker veilig!)
De stempel van Forever Friends is een schatje!
Succes met de challenges..
groetjes, Wilma

Tinie zei

Dit is wel erg mooi geworden!! Ik heb dat ook weleens dat het niet echt wil lukken en dan geef ik het maar op...... komen ze in een doosje en daar liggen ze nog:)) Maar het is goed dat je bent door gegaan en succes met de challenge!
groetjes Tinie

Colien zei

Tja, soms zit het niet mee om 'even' een kaartje te maken. Toch is deze tag erg gaaf geworden!
grtz.Colien

Tineke zei

Het is een leuke label geworden hoor en ja we zitten allemaal wel eens zonder inspiratie ;-).
Leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends!

Groetjes Tineke

Sieta zei

Hoi Ellen, Oooooo wat is dit herkenbaar.
Soms kost hij mij ook erg veel moeite om tot een mooi resultaat te komen.
Ik heb altijd zo iets van "die van een ander is mooier dan die van mij hahaha).
Nou ik kan je zeggen dat hij geweldig goed gelukt is.
Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

Lieve groetjes Sieta

Geertje zei

Ondanks dat je geen ispiratie had is ie heel erg leuk geworden. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Forever Friends.
Groetjes Geertje

Tamara Morton zei

Just love the tag, beautiful colours

Thank you for joining us at Anything Goes Challenge blog this time. If you are interested I have some blog candy up for grabs Posh Cat Crafts
Hugs
Tamara
Anything goes DT