Pagina's

Pagina's

zondag 14 augustus 2011

Cupcake Wishes

Komende week zijn vrienden van ons jarig. Eén dag na elkaar, dus ik vind het wel kunnen om 1 kaart voor allebei te sturen. Die moest ik dan nog wel even maken natuurlijk!
Met deze cupcakes, gemaakt met creatables van Marianne Design, kan de kaart zowel voor mannen als vrouwen. Het papier is van de Action en Boeken Voordeel. Een lint toegevoegd (zit wat scheef :)) om het wat meer af te maken.

De kaart gaat ook naar de challenge van het Anything Goes Challenge Blog.

Straks gourmetten, nog ter ere van Daan's verjaardag: is ie dol op. Dus ik ga maar eens helpen met hakken en snijden, want om 7 uur wil Daan wel voor de buis: voetballen kijken...

groetjes, Ellen

9 opmerkingen:

Helen zei

Ha die Ellen, wat een geweldig leuk kaartje. Ik vind hem weer zeer geslaagd. Veel plezier met het gourmetten en smakelijk eten! Groetjes.

Jolanda zei

Hoi Ellen,

Ik krijg echt zin in cupcakes als ik je kaart zie! Erg leuk!
Nog een gezellige avond!
grtz Jolanda

Marjolein zei

Hoi,

Leuk zo kan de kaart inderdaad voor allebei. Goed bedacht die vlakverdeling met lint.

Groetjes,
Marjolein

Marijke zei

Tjee, deze is LEUK!! Mooie kleurtjes, leuk de verschillende cupcakes! En heeft de goumet lekker gesmaakt??? Gezellige avond verder,
de Molletjes

Tinie zei

Wat vind ik dit een geweldig kaartje!!! Super!!!

Groetjes Tinie

yvon zei

Ziet er echt zalig uit Ellen en leuke kleurtjes heb je gebruikt.
Hmmmmm gourmetten, ook 1 van mijn favootjes. Hebben jullie lekker gesmikkeld??
Zie je van de week.
Groetjes, Yvon

Riet zei

Wat een super kaart Ellen.

Liefs Riet.

Tinie zei

Leuk kaartje zo met die cupcakes!! Vrolijke papiertjes heb je gebruikt!
groetjes Tinie

Antoinette zei

Yummy scummy cupcakes!! Great card!! Thank you for joining us for the Anything Goes Challenge. Hope to see you again for our next challenge! Good Luck! Hugs Annie xXx