Pagina's

Pagina's

donderdag 9 juni 2011

Vaderdag

Nog een dikke week en dan is het vaderdag. Ik ga mijn vader een eigen creatie sturen, vindt ie vast leuk!

Als uitgangspunt heb ik de challenge bij Dutch Magnolia Lovers genomen: een creatie/kaart voor vaderdag met de hoofdkleuren bruin en blauw. Ik heb ook dit keer de vintageblokjes van de Action gebruikt. Het papier met tekst heb ik van internet geplukt. Het papier is bewerkt met de papier-distresser en het tekstpapier ook nog met de inkt 'vintage photo'. Edwin heb ik ingekleurd met Derwents; het hoekje is een deel van een mal van Nellie Snellen. Ook de knoop is van een malletje gemaakt. Tenslotte nog een tekst en klaar is kees!

De kaart doet verder mee met de challenges van Just Magnolia, Papertake Weekly en het nieuwe challengeblog TOMIC (The Official Magnolia Inspiration Challenge blog).

Morgen ben ik vrij (hoef pas woensdag weer te werken!!), want ik ga mee op schoolreis met mijn dochter naar het Archeon. Duimen jullie voor goed en ieder geval droog weer? Zou fijn zijn, hoewel we ons toch wel zullen vermaken natuurlijk.

groetjes, Ellen

12 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een geweldige vader kaart!!! Super leuke details en ik vind de kleuren ook helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Lisa zei

Lovely soft colors and pretty image! Thanks for joining the Anything goes challenge at Papertake Weekly :)

danielle zei

Wauw, prachtig geheel en mooi kleurencombinatie.

Groetjes, Danielle

yvon zei

Oh, die is mooi zeg, geweldig. En dat afdrukje is zo gaaf.
Het ziet er somber uit voor ons morgen. Het schijnt te gaan knetteren. We wachten maar geduldig af. Zie je morgen.
Groetjes, Yvon

* Üla * zei

Super mooie Vaderdag kaart, Ellen! Erg leuk gedaan met al die laagjes papier. Ook Edwin met pul past hier geweldig erbij.
Bedankt dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

Marijke zei

Een hele mooi vaderdagkaart!! Leuke vondst dat papier met tekst op de achtergrond. Wij gaan duimen voor mooi weer en in iedergeval heel veel plezier op schoolreis:))
Groetjes, Marijke en Chantal

Christa zei

Hoi Ellen , ik vind hem helemaal leuk ! Wat een mooi papier en lekker vintage gemaakt. Houd ik wel van. Edwin met bierpul had ik nog nooit gezien.....super ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

Riet zei

Prachtige kaart,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Kianel zei

gorgeous card!
Thanks for joining us at TOMIC this week!
Love from France, Kianel.

greet zei

Wat een prachtige kaart voor vaderdag. Mooi papier heb je gebruikt. Een fijn weekend.

Groetjes Greet

Yvonne zei

Hoi hoi,
Wat een prachtige vaderdag-kaart heb je gemaakt!
Ik vind de Edwin stempel helemaal geweldig.
Superleuk dat je meedoet aan onze DML-challenge!
Groetjeszz,
Yvonne

Helen zei

Wat een geweldige vaderdagkaart. Heel mooi hoor. Succes met de challenges. Groetjes