Pagina's

Pagina's

woensdag 22 juni 2011

tasje

Deze week heb ik (weer) bij Mandy een workshop gevolgd en het was weer heel gezellig! Dit keer hebben we een tasje gemaakt. Mandy had weer van alles klaar liggen, zodat wij ons compleet konden uitleven.
Omdat ik weer op tijd naar huis moest voor dochterlief en het werk, was ik nog niet klaar met mijn tasje.
Ik heb van alles meegekregen om het af te maken en heb dat de afgelopen dagen gedaan.
Het resultaat zie je hieronder. We hebben heel veel verschillende dingen gebruikt: te veel om op te noemen, dus dat doe ik lekker niet! Zelf ben ik erg tevreden met de roosjes op de voorkant (middelste foto - links), gemaakt van creatables van Marianne Design: eindelijk zijn ze goed gelukt.
Ik doe met deze creatie mee met de challenge bij Duymelot.

Tot de volgende keer maar weer!

groetjes, Ellen




9 opmerkingen:

hennie zei

Het is een lieverdje hoor Ellen!
Fijne avond toegewenst en groetjes hennie.

yvon zei

Wow, supers Ellen, echt een masterpiece. Maar zonder gekheid, ik vind je tasje geweldig en die roosjes zijn ook mooi.
Zie je morgen.
Groetjes, Yvon

Tinie zei

Wat ziet dat er super mooi uit, prachtig geheel en het papier vind ik ook helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Yvonne Rijk zei

Hoi Ellen,

wat eeen leuk tasje is dit geworden. Ben zelf ook gek op af en toe een workshop. Heb er zelf ook al verschillende gevolgd.
Veel succes met de challenge.

Groetjes van Yvonne.

Riet zei

Schitterend Ellen,leuke stempels en mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Marjolein zei

Wow die is schitterend! Daar mag je trots op zijn hoor.

Groetjes,
Marjolein

Tinie zei

Oooh wat een schattig tasje!! Dat hengseltje is ook zo mooi gemaakt met de pons en vastgezet met 2 bloemen. Leuk gedaan!!
groetjes Tinie

Helen zei

Hoi Ellen, eindelijk kan ik weer eens komen kijken (was te lang internetloos). Wat een ontzettend gaaf tasje is dit zeg. Heel mooi. Groetjes.

Jolanda zei

Dit tasje is echt te leuk! mooi papier en leuke stempels. De roosjes zijn idd heel goed gelukt! grtz Jolanda