Pagina's

Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

jongenskaart

Vanmorgen was het hier al vanaf 9 uur slecht weer, in huishoudelijke klusjes had ik geen zin (daar was het te warm voor vond ik), dus ben ik lekker gaan freubelen, want binnen is het best lekker koel. Tussendoor naar een high tea: jeminee, wat was dat een warme bedoening, want het was inmiddels gewoon weer zonnig en vreselijk warm: wel heel gezellig!

Dit keer weer eens een jongenskaart gemaakt voor mijn voorraad. De 3D-afbeelding van Marianne Design had ik al even liggen en die kwam nu goed van pas. Ik heb de kaart gemaakt aan de hand van de sketch bij Create4fun. Het papier is van Art Talent, de kaarsjes zijn van een creatable van MD en de cupcakes zijn een digi van My Grafico. Nog een felicitatie erop en klaar.

De kaart doet ook mee met de challenges van Marianne Design en Nadia's challenge blog.

groetjes, Ellen

 

7 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Ellen, wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Het is hier een half uurtje geleden begonnen, nadat het de hele dag saunaweer was (klef, warm, 35 graden). Hopelijk koelt het wat af, dat is toch nog fijner freubelen. Groetjes, Helen

Marjolein zei

Wat een superleuk 3D-plaatje zeg!
Ik vind het nog steeds benauwd trouwens, het heeft wel even geregend, maar het meeste is hier geloof ik voorbij gegaan. het mag van mij wel wat minder hoor, veel te plakkerig nu.

Groetjes, Marjolein

Marijke zei

Hoi,hoi hier is het gistyeren nog de hele dag heel warm geweest pas tegen 6 uur werd het donker en barste het slechte weer los. Gelukkig viel het hier heel erg mee!
Leuk kaartje, mooi 3d plaatje, succes met de cahllenges.
groetjes, Marijke en Chantal

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat is ie leuk geworden, super. Dank je wel voor het meedoen bij Nadia's challenge
gr linda

Tinie zei

Wat een lief kaartje, Ellen!! Mooie papier en leuk gedaan met die kaarsjes!
Inmiddels is het vrijdag en hebben we lekker weer met een zonnetje en wat wolkjes. Wel wat frisser maar dat vind ik niet zo erg.....
Fijn weekend!
groetjes Tinie

cristel zei

lief kaartje en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
grtjs cristel