Pagina's

Pagina's

maandag 24 januari 2011

The sun is shining

En dat slaat helaas niet op het weer bij ons. Ik word er zelf dan wel weer vrolijk van om kaarten te maken van gezellige, zonnige kleuren. Kennelijk verlangen veel mensen naar de zon, want op verschillende challengeblogs gaat het om lente, zomer en warmte. Dus dat komt mooi uit.
Ik heb het afdrukje natuurlijk met Derwent-potloden ingekleurd en op een Nellie Snellen frame geplakt. Het papier is van mijn nieuwe Action-blokjes, ook het lint en de tekst komen daar vandaan. Het lint gaat door een createable van Marianne Design. Een deel van het groene papier heb ik met een embossing folder (een nieuwe!) bewerkt. Ik vind het kaartje zo wel af.

Ik waag een poging bij de volgende challenges:
Alles met en over kleuren met Derwent, Digital Tuesday, Papertake weekly, girlscards world.

groetjes, Ellen

16 opmerkingen:

Tinie zei

Hele mooie kaart Ellen, leuke kleuren en wat een lief afdrukje!

Groetjes Tinie

yvon zei

Leuk kaartje weer en leuk wat je met dat lint hebt gedaan. Moet ik ook eens proberen.
Doeiii, Yvon

Nicole zei

O lekker schommelen in de zon. Heerlijk zomers! Leuk dat je met dit zonnige kaartje meedoet met de Derwent-challenge!

diana zei

hoi ellen,
wat een leuke kaart, en wat heb je die zijkant leuk gedaan met dat lint.
groetjes diana

Annemiek zei

Wat een leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen bij Derwents.

Marijke zei

Schattig kaartje en leuk de lint links op het kaartje! Heerlijk zomers kaartje.
Groetjes, Marijke en Chantal

CreaSjouk zei

Hoi Ellen,

Mooi kaartje heb je gemaakt, heerlijk vrolijk allemaal!

Groetjes Sjoukje

Lorraine A zei

gorgeous card :-) the image is adorable and the papers and colours are lovely and I love the border and ribbon too :-)

thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge :-)
luv
Lols x x x

Marjolein zei

Wat een schattig stempeltje zeg, ja daar krijg ik ook het zomergevoel wel van. Leuk ook dat lint zo geregen, ik krijg dat zelf nooit zo netjes. Al met al een superkaartje!

Groetjes,
Marjolein

Helen zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje. Kunnen we wel gebruiken met dit grijze weer. Groetjes Helen

Kaatje zei

wat een schattig kaartje! Bedankt voor je deelname aan deze challenge Girlscardsworld.

groetjes,
Annika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super vrolijk kaartje Ellen, prachtig!
Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Dina zei

eeen prachtig kaartje , bedankt voor het meedoen bij derwent

Anneke. zei

Prachtige kaart, Ellen! Bedankt voor je deelname aan de challenge.

Groetjes Anneke.

danielle zei

Mooi vrolijke LENTE kaart.
Succes met de challenge en bedankt voor je bijdrage.

Doegie, Danielle

Petra zei

Wat een geweldige lentekaart heb je gemaakt voor de challenge. Bedankt voor de deelname.

Groetjes Petra.