Pagina's

Pagina's

Pagina's

donderdag 25 oktober 2018

Merry Everything....

Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Deze challenge start iedere 15e van de maand. Het thema is dit keer: Dieren.
Als je meedoet kun je deze superleuke prijs winnen, dit keer deze mooi craftable van Marianne Design, Herald Angel.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Het leuke aan kerst is dat ik ieder jaar nieuwe spulletjes mag kopen van mezelf en nog leuker is om er dan heerlijk mee aan de slag te gaan.

Als basis koos ik dit keer voor het stencil Teardrop, stond al even op mijn verlanglijstje en wat is ie leuk om mee te werken. De basis tekende ik op en knipte ik uit linnenkarton. Langs de randen zie je Toffee Crunch.
Voor de volgende lagen gebruikte ik het mooie DP Holly Jolly, ik ben vooral gevallen voor de kleuren.
De Natuur Ster van MD 'moest' ik hebben, hartstikke mooi vind ik 'm. Ik stanste de ster twee keer om hem wat voller te maken. Ik vulde de ster aan met losse takjes die ook bij de set zitten.
Her en der bracht ik Vintage Photo en Bamboo Leaves aan.
De vogeltjes voelen zich helemaal thuis op de ster. Bij kerst past ook het hertje nog altijd prima, dus die mocht er ook bij. Ik stanste het dier uit kraftpapier. Met de pearl pen de tekening op zijn rug gezet.
Het groen aan de onderkant komt van de set Dennentakken en Hulst. Rechtsboven nog een mooi hoekje en her en der wat sterretjes. Natuurlijk mag een tekst niet ontbreken: deze komt uit de leuke en gevarieerde set Happy Holidays. Ik stempelde met Rich Cocoa.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.
Geniet van je dag!

Challenges:
52 weeks to Christmas - Week 43
Christmas at Sweet Stampin' - October challenge, Anything Goes
The Merry Christmas Challenge - October 15 - November 14

groetjes, Ellen

11 opmerkingen:

  1. Supermooie teardropkaart, Ellen en de natuurster heb je prachtig verwerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees dat je helemaal blij met nieuwe spulletjes aan de gang bent geweest en
    je teardrop kerst kaart ziet er supers uit Ellen en je sterkrans vind ik ook heel mooi, goede aankoop!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele gave kaart !
    Mooi!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk model kerstkaart Ellen en je hebt mooie spulletjes gebruikt om hem te decoreren. Leuk en herkenbaar om te lezen dat je er zo van kunt genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, heel mooi model, en zo leuk versierd met die ster en de diertjes, super ! Ja, het is prettig knutselen met nieuwe spulletjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kerstkaartje Ellen...zo leuk die natuurster stans... en die diertjes passen daar perfect bij...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kerstkaart, ik heb die kaartvorm ook, heb meestal moeite ermee omdat die zo groot is, jij hebt die prachtig gedecoreerd.
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een leuk kaartje hier ! ziet er mooi uit,
    fijn dat je (weer) van de partij bent deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk dit kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh this is fab! Love that sweet design. Thank you for entering our Christmas challenge at Christmas at Sweet Stampin', your entry is gorgeous. Come back and play along again with us next month too. Hugs, Wends xoxo CaSS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great use of die cuts to create this sweet scene. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

    BeantwoordenVerwijderen