woensdag 23 maart 2011

Zomers kaartje

Wow, wat was het lekker weer gisteren! Ik heb er heerlijk van genoten: plantenbakjes gevuld, de tuin weer een stukje verder lenteklaar gemaakt en niet te vergeten lekker in 't zonnetje gezeten. Vandaag doe ik het nog eens dunnetjes over. Omdat Floor vrij is heb ook ik een vrije dag genomen om samen naar Blijdorp te gaan.
Maar.... back to business! Want het scrappen gaat ook bij mooi weer natuurlijk gewoon door. Mijn kaart sluit mooi aan bij het weer: een zomers kaartje dit keer. Ik vind de kleuren roze en groen erg mooi om te combineren en betrap mijzelf erop dat ik daar steeds als eerste naar wil grijpen. Gelukkig weet ik mij meestal wel te bedwingen en heb - natuurlijk - genoeg alternatieven voor handen.
De kaart is gemaakt aan de hand van de sketch bij Friday Sketchers, voeg daar de challenges van Just Magnolia (gebruik je favoriete kleuren), Phindy's Place (hot stuff, warm colors, sunshine), Raise The Bar (foto ter inspiratie) én van Wild Orchid (dieing to punch it out) aan toe, dan is wat mij betreft deze kaart het resultaat.
De zomerse digi is een freebie van My Grafico. Verder een pons van Martha Stewart gebruikt, rhinestones, bloemetjes, malletjes van Nellie Snellen en papier en tekststempel van de Action.

groetjes, Ellen

10 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Dit is idd een heel vrolijk zomers kaartje!! Heerlijk het mooie weer, lekker van genieten hoor. Hoop dat je een leuke dag in de dieretuin heb gehad!
Groetjes, Marijke en Chantal

Alle mooie dingen zei

ik herkende het papier... (daar hebben wij ook net een kaartje van gemaakt... leuke kleuren!
lekker zomers!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Tinie zei

Geweldig wat een super leuke kaart!!!

Groetjes Tinie

Sieta zei

Wat een leuk zomers kaartje is dit geworden Ellen.
Lieve groetjes Sieta

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen.

Liefs Riet.

diana zei

hoi ellen,
\wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt.
groetjes diana

Wanda Cullen zei

Love your summer themed card in the fun colors! Thanks for playing along in the RTB challenge!

Helen zei

Wat een heerlijk zomers kaartje. Veel succes met je challenges. Groetjes.

Kathy zei

So cute, bright, fun and summery! Thanks for joining us at Phindy's Place this week.

Thanh Vo zei

Yeah!! I'm so glad you picked pink as the dominant colour. So perfect for spring. I'm just going back and catching up on commenting now so I do apologize for the delay. Thanks for joining us at Raise the Bar for the Spring inspiration challenge :D