zondag 6 februari 2011

Let love rule

Geen ontkomen aan deze dagen: nog even en het is Valentijn. De challengeblogs staan dan ook nogal in het teken van deze jaarlijkse liefdesdag. Het ziet ernaar uit dat ik komende week weinig zal toekomen aan scrappen, dus wie weinig tijd heeft moet slim zijn. Daarom doet deze kaart mee met een flink aantal challenges.
Wat sowieso nog op mijn programma stond was het maken van een easel kaart. Ontzettend leuk om te doen.Ik heb de sketch van Create4fun gebruikt voor de layout.
De Tilda-afdruk wilde in eerste instantie niet zo lukken met inkleuren, maar dit is 'm uiteindelijk geworden.
Papier is weer van de Action, waarbij de hartjes natuurlijk niet mochten ontbreken. Het hangende hartje heb ik met een lintje bevestigd, wel geinig vind ik en het geeft de kaart nog ff een extraatje. Verder niet zo met frutsels gewerkt, a. omdat ik geen bijpassende kon vinden of verzinnen en b. omdat het papier al zo bloemig is en dan vind ik het niet mooi meer.
Al met al was het best een hoop werk, maar ik ben tevreden met het resultaat!

De kaart doet mee bij de volgende challenges:
- Hobbyscrapcard and Gifts: easel kaart
- Create4fun: sketch
- Girlscardworld: Valentijn
- Wild Orchid: Love is
- Raise the Bar: Hearts
- Magnolia Down Under: Love
- Double Dutch: Valentijnskaart

groetjes, Ellen

14 opmerkingen:

Kaatje zei

bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld met dit hele leuke kaartje!

groetjes,
Annika

Tinie zei

Wat een super mooie kaart Ellen!!! Leuk thema he al die harten!!!

Groetjes Tinie

Yvonne Rijk zei

Erg mooi geworden Ellen.

Groet van Yvonne.

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij girlscardsworld.

gr annemarie en merit (gastdesigner).

Petra zei

Wat leuk dat je meedoet aan de challenge van girlscardworld met deze prachtige kaart. Bedankt voor je deelname.

Groetjes PEtra.

Jacqueline's Weblog zei

Wat een lief en mooi kaartje Ellen!
Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardswolrd!
Groetjes van Jacqueline

Marijke en Chantal zei

Mooi zo'n easelkaart, staat ook op mijn lijstje om eens te maken. Schattig kaartje is het en erg leuk met het hangend hartje.
Groetjes, Marijke en Chantal

yvon zei

Wow, die is super Ellen. Mooi papier en dat hartje is ook al geweldig.
Groetjes, Yvon

Karin zei

Ellen, wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij Double Dutch! Je hebt een schitterend kaartje gemaakt.

Helen zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Ellen.

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje hoor Ellen.

Debbie Dolphin zei

oh how really sweet. So gorgeous
Thankyou so much for playing along at MDUC this week
love Debbie xxx

Anne Kristine zei

Oh... your card is beautiful!
Thank you for joining us at MDUC this week.
Hugs Anne Kristine

Camilla zei

So cute♥
Thank you for joining MDUC this week.
Hugs, Camilla