vrijdag 14 januari 2011

Party time!

Ik heb gisteravond heerlijk zitten fröbelen. Had me eigenlijk voorgenomen te gaan hardlopen, maar vond dat ik wel een knutselfrutsel-avond had verdiend na al dat vergaderen en werken deze week.
Dus ben ik de challenges nagelopen en heb er een aantal weten te combineren, wat op zich ook een sport is (niet zo zwaar als hardlopen, maar toch!).
Natuurlijk doe ik mee aan de openingschallenge van girlscardsworld met als thema 'PARTY'. Ik heb de kaart gemaakt aan de hand van de sketch bij Wild Orchid challenges. En ik zag dat je bij de challenge bij Pollycraft met 'New Things' aan de slag kon: wat heb je voor het eerst gebruikt bij je creatie?
Nu heb ik alles wat door de Cuttlebug gaat nog niet veel gebruikt, maar sowieso heb ik voor het eerst een embossing folder van Craft Concepts gebruikt en het achtergrondpapier (van Kruidvat) had ik ook nog niet eerder verwerkt.
Verder wederom vintagepapier van Action, een afdruk van Black Leaf ingekleurd met Derwent en een tekst op de pc gemaakt. Dat heb ik allemaal bij elkaar gebracht op deze kaart. O ja, nog wat bling-bling op de cupcake om het feest compleet te maken.

groetjes, Ellen

12 opmerkingen:

Arina zei

hallo Ellen, wat een mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge op http://girlscardsworld.blogspot.com/
bedankt voor je deelname
groetjes arina

Helen zei

Wat een gezellige kaart. Wanneer kan ik op de koffie komen?????

Marijke en Chantal zei

Mooie kaart weer Ellen. Het is zeker ook een sport om diverse challenges te combineren alleen niet zo vermoeiend:).
Groetjes, Marijke en Chantal

danielle zei

Erg leuk gedaan, ook leuk om te lezen wat je bebruikt heb en waar van daan. Mooi papier dat witte met bloemenmotief vindt ik helemaal super.

Groetjes, Danielle

Kaatje zei

wat een leuk kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van Girlscardsworld!

groetjes,
Annika

Jacqueline's Weblog zei

Een feestelijk kaartje Ellen. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

yvon zei

Jij hebt zeker lekker gefreubeld. Leuke kaart weer geworden. Ik ga proberen om dit weekend nu toch eindelijk weer eens iets te produceren.
Fijn weekend en freubel ze.
Groetjes, Yvon

Aletta zei

Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld met deze vrolijke "party" kaart. Groetjes, Aletta

Yvonne Rijk zei

Hij is leuk Ellen, je hebt het scrapvirus ook al lekker te pakken. Dat opengewerkte bloemetje vind ik ook leuk.
Fijn weekend en groetjes.

Anneke. zei

Prachtige, toepasselijke kaart. Bedankt voor je deelname.

Groetjes Anneke,

Michaela Rosier zei

Hij is erg leuk geworden,,,mooi gedaan,

Leuk dat je meedoet met de challenge,

gr Michaela en Rachel

Milliesmarvels zei

Lovely card. Thanks so much for joining us for the Pollycraft Challenge.
Jane
x